wtorek, 14 kwietnia 2015

'Księga Diny' (I Am Dina, 2002) - film









W tragicznym wypadku ginie matka małej Diny. Ojciec obwinia ją za śmierć żony. Dina dorasta bez miłości, w całkowitej izolacji, stając się kobietą silną, twardą i dziką. 













     X lat temu widziałam początek tego filmu i długo nie mogłam odnaleźć jego tytułu. Gdy wreszcie udało mi się go znaleźć od razu zabrałam się za oglądanie. W szczególności, że uwielbiam dobre dramaty a wiele się o nim naczytałam.
     Film przedstawia historię Diny, która przyczyniła się do śmierci swojej matki, i jej dalsze losy. "Jestem Dina, zabijam tych, których kocham" to jakby motto towarzyszy jej przez całe życie. Muszę przyznać, że film jest nietuzinkowy, taki inny :D. Bardzo przyjemnie się go oglądało a i sama fabuła wbrew pozorom bardzo wciągająca. Można uznać ją za dziwną ale jedynie w pozytywnym tego słowa znaczeniu. 
     Gra aktorska - mistrzostwo! Dobrze dobrani aktorzy, którzy idealnie wcielili się w swoje role. Muzyka oraz scenografia również bardzo nastrajała i tworzyła z fabułą spójny kawał dobrej produkcji. 
     Z czystym sumieniem mogę polecić ten film. Bardzo ciekawa fabuła, dobre aktorstwo tworzące spójną całość. Czemu nie maksymalna ocena? Bo czuję nadal pewien niedosyt i chciałabym jeszcze więcej :).
     Moja ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails