niedziela, 19 marca 2017

"Chcę być kochana tak jak chcę" Katarzyna Miller, Ewa Konarowska



 


By wreszcie zrozumieć, o co w miłości chodzi.

Bestseller "Chcę być kochana tak jak chcę", to książka-poradnik, książka-terapia, książka-przygoda, w której Katarzyna Miller i Ewa Konarowska zastanawiają się , w jaki sposób można otrzymać miłość dokładnie taką, jakiej się chce i jakiej się potrzebuje.

Opis książki









Autor: Katarzyna Miller, Ewa Konarowska
Język oryginalny: polski
Kategoria: Literatura naukowa i popularnonaukowa
Gatunek: nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Forma: wywiad, rozmowa
Rok pierwszego wydania: 2005
Liczba stron: 272



     Nie jestem jakąś dużą fanką tego typu pozycji. Wszelkie poradniki czy psychologiczno-podobne twory zazwyczaj nie potrafiły trafić w moje gusta. Bardzo rzadko zdarza się sytuacja, gdy taka książka otwiera mi oczy i stwierdzam, że muszę coś w swoim życiu zmienić. Naprawdę staram się do takich pozycji podejść z otwartym umysłem ale... niestety nieczęsto się zdarza abym była w pełni zadowolona.
     Pozycja "Chcę być kochana tak jak chcę" to książka w formie rozmowy, wywiadu, pomiędzy dwoma kobietami. Po samym tytule spodziewałam się, że będzie dużo o miłości, że dowiem się co zrobić, jak zmienić swoje nastawienie, aby być kochana w sposób, który mnie zadowoli. Sama nie wiem co mogę napisać o tej pozycji. Niestety nie dostałam zbyt wielu ciekawych informacji, które by zmieniły moje patrzenie na świat. Nie odnalazłam tutaj nic odkrywczego, czegokolwiek o czym nie wiedziałabym już wcześniej. Jednak sama pozycja jest napisana tak dobrym językiem, że z przyjemnoścprzeczytałam całość.
     Wydanie książki całkiem sensowne zrobione. Projekt okładki w kolorze różowym to kwestia gustu, natomiast jej wykonanie jak najbardziej na plus. Niby miękka ze skrzydełkami ale właśnie dzięki nim nie ma tych zagiętych rogów, które mogą irytować, a czasem pojawiają się już po pierwszym czytaniu. Strony były klejone ale jakby też pomocniczo zszyte? Bardzo rzadko widzę takie rozwiązanie i sama nie wiem co mam do końca o tym sądzić. Zobaczę na jak długo takie rozwiązanie jest skuteczne.
     Prawdopodobnie nie powinnam oceniać takich książek, choć zawsze mam nadzieję, że to będzie właśnie ta pozycja, która zmieni o nich moje zdanie. Możliwe, że ktoś znajdzie tutaj coś dla siebie, ja niestety tego nie odnalazłam. Nie twierdzę, że jest to zła książka, choć chyba każdy z nas może inaczej ją zinterpretować.
     Moja ocena: 5/10.

4 komentarze:

  1. Zdarzają się ciekawe pozycje tego rodzaju. Cóż, do tej nie mam przekonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że kiedyś trafię na idealną pozycję z tego gatunku. Szkoda, że ta mnie aż tak bardzo nie zachwyciła.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails