poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Podsumowanie kwietnia 2018


Kwiecień zbliża się ku końcowi. Kolejny miesiąc, który zleciał mi tak szybko, że nawet nie wiem kiedy mi on upłynął. Nadal mam szalony okres w życiu prywatnym również i tym razem udało mi się wygospodarować trochę czasu na swoje hobby. Bez zbędnego przedłużania zapraszam na podsumowanie miesiąca.



Kwiecień książkowo 

- liczba przeczytanych książek: 4
- łączna liczba stron: 1 728

Żadna z tych pozycji niestety nie zrobiła na mnie ogromnego wrażenia. Czytało się je przyjemnie, choć wątpię abym bardzo długo o nich pamiętała. Przypuszczam, że nie znajdą się w żadnej mojej topce z tego roku. Pozostaje mi mieć nadzieję, że kolejny miesiąc będzie lepszy - przynajmniej pod względem dobru lektur.




Kwiecień filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 4

W przypadku filmów udało mi się trafić bardziej różnorodnie. "Woda dla słoni" to produkcja, która zrobiła na mnie ogromnie pozytywne wrażenie. Jeśli jeszcze nie widzieliście to gorąco polecam nadrobienie! Natomiast "Przyjaciele z kasą" mają szansę stać się jednym z gorszych filmów, które obejrzałam w tym roku.


Jak u Was wypadł kwiecień? Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails