sobota, 31 marca 2018

Podsumowanie marca 2018



Marzec zaraz się skończy i wątpię aby udało mi się coś jeszcze w tym miesiącu przeczytać. Powoli wreszcie udaje mi się powracać do książkowego i filmowego świata. Przeczytałam 4 pozycje oraz obejrzałam 4 produkcje. Patrząc na moje ostatnie zabiegane miesiące jest już pod tym względem trochę lepiej.


Marzec książkowo

- liczba przeczytanych książek: 4
- łączna liczba stron: 1968

Jestem zadowolona ze swojego wyniku w tym miesiącu. Nadal byłam zaganiana ale udało mi się jednak przeznaczyć trochę więcej czasu również na przyjemności. I to na jakie przyjemności! Wszystkie książki po jakie sięgnęłam w tym miesiącu mi się spodobały i mogę z czystym sumieniem Wam je polecić.



Marzec filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 4
W przypadku filmów chyba najbardziej zawiedziona jestem filmem "Dżungla". Nie był on zły, choć nie zrobił na mnie aż tak ogromnego wrażenia jakie bym chciała. Film "Botoks" - nie rozumiem tej fali hejtu i oburzenia, mi się ten tę produkcję całkiem dobrze oglądało. Dwa pozostałe tytuły są godne polecenia, więc jeśli jeszcze ich nie obejrzeliście

2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails