niedziela, 25 marca 2018

"Niedoskonali" Danielle L Jensen


Pod Samotną Górą powstaje spisek, którego celem jest obalenie tyrana władającego Trollus. Marc jest prawą ręką przywódcy sprzysiężenia. Niejeden troll zabiłby, by zdobyć informację, kto przewodzi spiskowcom, dlatego sprawę należy zachować w najgłębszej tajemnicy przed wszystkimi, nie można jej zdradzić nawet ukochanej. 
Przez Pénélope Anaïs straciła szansę na zostanie królową. Teraz ojciec, książę d’Angoulême, daje jej ostatnią szansę, by przekonała go o swojej użyteczności – musi znaleźć dowód, że chłopak, którego kocha, spiskuje przeciwko koronie. Jeśli zawiedzie, jej życie będzie zagrożone.
Marc i Pénélope muszą lawirować pośród skomplikowanych rozgrywek politycznych, a każda ze stron próbuje ich wykorzystać. Muszą zaryzykować wszystko, by mieć szansę żyć razem. Tyle tylko, że bycie razem może się okazać największym zagrożeniem.
Opis książki





Autor: Danielle L. Jensen
Tytuł oryginalny: The Broken Ones
Język oryginalny: angielski
Tłumacz: Studniarek Anna
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: fantasy
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2017
Rok pierwszego wydania polskiego: 2018
Liczba stron: 304



     Pokochałam Trylogię Klątwy autorstwa Danielle L Jensen i gdy tylko zobaczyłam, że został w Polsce wydany jej prequel wiedziałam, że muszę go mieć. Jak już przyszła do mnie paczuszka z nowymi książkami, a wśród nich właśnie ta, to wiedziałam, że muszę odłożyć wszystkie inne powieści na bok i zabrać się za nią.
     Historia rozgrywa się w mieście Trollus, jeszcze przed akcją, którą znamy z właściwej Trylogii. Marc oraz Pénélope muszą zmierzyć się z wieloma przeciwnościami, które w tych trudnych czasach mnożyły się na potęgę. Przyznaję, że bardzo przyjemnie wróciło mi się do tego świata trolli, który pokochałam. Bohaterowie idealnie wykreowani, a akcja wciągnęła mnie już od pierwszych stron. Sama nie wiem co mogę tutaj jeszcze napisać. Ja jestem po prostu oczarowana tą powieścią i chciałabym jej jeszcze więcej. Żałuję, że jest ona tak krótka a niestety nie wiadomo czy będą jeszcze kolejne dodatki do tej historii.
     Wydanie papierowe ma te same wady i zalety co poprzednie tomy. Całe szczęście pasuje do reszty i cała seria jest wydana w spójny sposób. Styl autorki tak samo dobry, dzięki czemu przez książkę wręcz płynęłam nie mogąc się od niej oderwać.
     Wiem, że jest to jedna z mniej treściwych opinii, jednak nie potrafię wyrazić w słowach swojego zadowolenia z tego, że mogłam przeczytać tę historię :). Jeśli ktoś pokochał trylogię klątwy choć w części tak samo jak ja, powinien sięgnąć również i po ten prequel. Nie powinniście być wtedy rozczarowani. O ile ostała się jeszcze jakaś osoba, która nie zetknęła się z tą historią to gorąco polecam jej nadrobienie.
     Moja ocena: 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails