środa, 29 listopada 2017

Stosik książkowy 11/2017

Kończy się listopad, dla mnie jeden z najsmutniejszych miesięcy. Jednak nie mogło również i w tym miesiącu zabraknąć nowych książek. Nie ma ich dużo, jednak kilka do mnie dotarło

Książki papierowe:


"To, co zostawiła" Ellen Marie Wiseman
"Gra anioła" Carlos Ruiz Zafón

"Grę anioła" mam już na swojej półce, jednak jedynie w miękkiej okładce. Resztę książek tego autora mam w twardej oprawie, a ta odstawała od reszty. Może i dziwna wymówka do zakupu książki ale zawsze jakaś jest. W przypadku "To, co zostawiła" widziałam wiele pozytywnych recenzji oraz sam opis wydał mi się na tyle ciekawy, że musiałam ją mieć również i ja w swojej biblioteczce.


E-booki:


"Dyskretne szaleństwo" Mindy McGinnis
"Tulipanowa gorączka" Deborah Moggach
"Angielka" Katherine Webb

Każda z tych książek czymś mnie zainteresowała, jednak nie byłam pewna czy chce mieć je na półce w wersji papierowej. Po ich przeczytaniu zobaczę, czy są warte zakupienia ich w innej wersji niż tylko e-book.


W tym miesiącu dostałam również dwie książki od Wydawnictwa Rebis:


"Światło" Jay Asher
"Ty, ja i fejs" Jay Asher, Carolyn Mackler [RECENZJA]

"13 powodów" Ashera bardzo mi się spodobało, dlatego też jestem ogromnie ciekawa pozostałych jego książek. Recenzję "Ty, ja i fejs" można już przeczytać na moim blogu.


A co u Was w tym miesiącu wpadło do waszej biblioteczki? Przyznam, że uwielbiam oglądać tego typu posty więc zachęcam do dzielenia się linkami do swoich zdobyczy :).

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że treść tych nabytków będzie równie bardzo ciekawa :D.

      Usuń
  2. Żadnej z nich jeszcze nie znam. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze tytuły muszę przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zarówno Tobie jak i mi się to uda :).

      Usuń
  4. Na ,,Tulipanowej gorączce" byłam w kinie. Ciekawe jak książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tuż po przeczytaniu powieści zabiorę się również za film i wtedy będę miała lepsze porównanie :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails