czwartek, 5 listopada 2015

'Dynastia Tudorów' (The Tudors, 2007-2011) - serial


Oto zupełnie nowe spojrzenie na życie jednego z najsłynniejszych władców w historii Anglii! Nominowany do nagrody Emmy, laureat Złotego Globu Jonathan Rhys Meyers jako Król Henryk VIII uwodzi urokiem, żądzą władzy i pasją, tworząc "najgorętszy portret Henryka VIII w historii". Spragniony władzy i miłosnych uniesień monarcha rządzi swym królestwem tak jak żyje - z bezwzględną żywiołowością i zapamiętaniem. 

Opis serialu



     Poszukując ostatnio serialu, który wciągnąłby mnie bez reszty przypomniałam sobie o tej produkcji. Jak dla mnie jest ona wręcz fenomenalna, dlatego też postanowiłam napisać o niej kilka słów na moim blogu. 
     Po książce "Kochanice króla" wpadłam na ten serial i wciągnęłam się. Jak wiadomo, na potrzeby serialu kilka faktów historycznych było zmienionych lecz zainteresowałam się dzięki temu prawdziwą historią Króla Henryka VIII Tudora. Serial jak dla mnie zrobiony w bardzo ciekawy sposób. Samo podłoże historyczne na podstawie którego powstała fabuła jest intrygujące. Bardzo fajny klimat, stroje i cała reszta tworzą niesamowity obraz, mający w sobie coś przyciągającego widza. 
     Gra aktorska na wysokim poziomie. Jedynie podczas dwóch pierwszych sezonów aktorka wcielająca się w postać Anny Boleyn irytowała mnie niesamowicie, choć do jej umiejętności aktorskich nie mogę się przyczepić. 
     Mogłabym jeszcze napisać wiele swoich "ochów i achów" na temat tego serialu. Zrobił on na mnie na prawdę ogromne wrażenie i z chęcią obejrzałabym coś w podobnym klimacie. Jeśli znacie jakieś podobne produkcje do tej to dajcie znać :).
     Moja ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails