poniedziałek, 27 listopada 2017

'Mojave Moon' (1996) - film







Al McCord spotyka młodą dziewczynę Ellie w lokalnej knajpie. Zabiera ją do swojego apartamentu, jednak dziewczyna chce jechać do domu. Al zgadza się na podróż i razem jadą z Los Angeles na Pustynię Mojave. Tu dopiero zaczyna się ich przygoda, gdyż Al nie spodziewa się, że dziewczyna zakocha się w nim, a on sam obdarzy uczuciem jej matkę. 







     Na film "Mojave Moon" skusiłam się tylko ze względu na to, że gra w nim Angelina Jolie. Ocena tej produkcji nie była zbyt wysoka, jednak miałam ochotę sprawdzić, jak poradziła sobie aktorka w jednej z pierwszych swoich ról. Po seansie nie dziwię się już, że sam film nie jest zbyt popularny ani doceniany.
     Fabuła tego filmu jest moim zdaniem mało treściwa. Nic, poza tym co możemy znaleźć w opisie przedstawionym powyżej, nie jestem w stanie Wam dodatkowo napisać. Historia dłużyła mi się, nie potrafiłam wciągnąć się w to co się tutaj działo. Oglądałam, żeby po prostu obejrzeć, z nadzieją na to aby mnie wreszcie czymś zaskoczył. Niestety to się nie udało. Nawet widoki, które mogły być obiecujące nie zachwyciły mnie na tyle abym rozpamiętywała je i chciała udać się w tamte rejony na wycieczkę.
     Gra aktorska nie powaliła mnie na kolana. Może miałam zbyt duże oczekiwania co do niektórych nazwisk, jednak nawet sama Angelina Jolie nie wypadła tak genialnie jak w innych swoich rolach. Pozostali aktorzy niestety nie wyróżnili się według mnie niczym szczególnym. Nie polubiłam ich na tyle abym miała ochotę obejrzeć inne filmu z ich udziałem tylko ze względu na ich obecność.
     Ta notka nie należy do najdłuższych na moim blogu. Jednak były tutaj takie flaki z olejem, że nie potrafię z tego nic więcej stworzyć. Chciałabym móc napisać coś jeszcze ale po prostu mi się to nie udaje. Zapewne znajdzie ta produkcja swoich zwolenników, jednak ja do tej grupy nie należę.
     Moja ocena: 5/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails