niedziela, 29 października 2017

Stosik książkowy 10/2017

Znów przybyło do mnie trochę książek. Regały się uginają, miejsca brak, portfel piszczy a ja i tak zawsze mam jakieś pozycje, które muszę kupić. Oto książki, które pojawiły się u mnie w październiku.

Książki papierowe:


"Światło nie może zgasnąć" Diane Chamberlain
"Trupia farma" Bill Bass, Jim Jefferson
"Labirynt duchów" Carlos Ruiz Zafón
"Chłopaki Anansiego" Neil Gaiman

Jak zwykle książki zakupiłam z dość dużą obniżką. Dawno nie kupowałam żadnej pozycji w sklepach stacjonarnych, gdyż ceny - nie oszukujmy się - są dość wysokie. Całe szczęście z ratunkiem przychodzą dyskonty książkowe, którym jestem ostatnio wierna. Nawet nowości można dostać po okazyjnych cenach.


E-booki:


"Rzymskie odcienie miłości" Magdalena Wala
"Oskarżenie" Remigiusz Mróz [RECENZJA]
"Serce ze szkła" Emma Scott [niebawem recenzja]

W wersji elektronicznej postanowiłam zakupić te książki o których można było dość sporo usłyszeć, a ja nie byłam pewna czy chce mieć je w wersji papierowej na swojej półce. W tych dwóch przypadkach pozycji, które już przeczytałam, wiem, że nie zamierzam przeznaczać swoich pieniędzy na inną formę, a w przypadku "Serca ze szkła" - żałuję, że kupiłam nawet e-booka po okazyjnej cenie...


A co Wy kupiliście w tym miesiącu :)? Jesteście ciekawi którejś z pozycji, którą zakupiłam w tym okresie?

8 komentarzy:

  1. Labirynt duchów mam w planach. Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham inne powieści autora "Labiryntu duchów" więc mam nadzieję, że i tą się nie zawiodę.

      Usuń
  2. Na pewno sięgnę po książkę Chamberlain, bo bardzo lubię jej twórczość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dotychczas przeczytałam tylko trzy książki tej autorki ale wiem, że chce więcej :).

      Usuń
  3. Te wszystkie papierowe pragnę mieć na swojej półce. A jak zabraknie miejsca to się nie martw - zawsze jakiś wolny fragment podłogi się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przyjdzie czas że również będziesz miała je u siebie. A podłoga jako przechowywanie książek - chyba muszę znaleźć odpowiednie miejsce do budowania piramidki :).

      Usuń
  4. ,,Trupia farma" najbardziej mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam osobiście nadzieję, że będzie bardzo dobra, gdyż po tym co o niej słyszałam mam dość spore oczekiwania.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails