wtorek, 3 października 2017

'Kwestia zaufania' (Trust the Man, 2005) - film





Aktorka Rececca i jej mąż Tom po latach małżeństwa przeżywają kryzys. Ona jest bardzo zapracowana, gdyż wciąż podejmuje się gry w nowych produkcjach, on opiekuje się domem i dziećmi, i czuje się zaniedbywany przez żonę. W tym samym czasie brat Rebecci – Toby ma podobne problemy w swoim długoletnim związku. Jego partnerka pragnie stabilizacji i dziecka, jednak Toby nie podziela tych marzeń. Kiedy poznaje Faith, jest nią tak zafascynowany, że zapomina o kłopotach i Elaine.







     Film "Kwestia zaufania" przyciągnął mnie do siebie swoją obsadą aktorską. Byłam ciekawa jak wypadli aktorzy, których nazwiska są dość znane, w mniej rozpowszechnionej produkcji. Jednak czy połączenie dramatu i komedii romantycznej to dobry pomysł?
     Historia opowiada o losach czwórki osób, która zmaga się ze swoimi problemami. Przyznaję, że początek filmu nawet mi się spodobał, było więcej elementów odpowiednich dla mojego jednego z ulubionych gatunków, czyli dramatu. Im dalej brnęłam w oglądanie tej produkcji tym mniej mi się to co dostałam podobało. Coraz bardziej wychodziła na wierzch komedia romantyczna za którą nie przepadam. Na domiar złego zakończenie rozwaliło mnie na łopatki... i to niestety w negatywnym sensie. O ile pierwsza połowa naprawdę zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, tak im dalej w las, tym było po prostu gorzej. Szkoda, że cały film nie został utrzymany na jednym poziomie.
     Gra aktorska - po takich aktorach jak David Duchovny czy Julianne Moore spodziewałam się czegoś bardzo dobrego. Przyznaję, że akurat ta dwójka w sumie sprawdziła się w swoich rolach, choć nie było takiego efektu WOW, żebym rozpamiętywała je zbyt długo. Moim zdaniem Moore dużo lepiej wypadła chociażby w filmie "Motyl Still Alice". Natomiast w postaci Elaine, granej przez Maggie Gyllenhaal, coś bardzo mnie irytowało, przez co nie jestem w pełni w pełni docenić jej roli.
     Mam mieszane odczucia co do tego filmu. Nie jestem pewna czy będę do niego kiedyś powracać, lecz nie uważam aby czas poświęcony na jego obejrzenie był całkowitą stratą czasu. Wielkim fanom któregoś z aktorów może się bardziej spodoba niż mi.
     Moja ocena: 6/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails