środa, 31 maja 2017

'Dzieciak rządzi' (The Boss Baby, 2017) - film




Pewnego dnia w życiu siedmioletniego Tima pojawia się młodszy braciszek. Tim natychmiast zdaje sobie sprawę, że ubrany w garnitur, noszący teczkę i zachowujący się jak rasowy biznesmen dzieciak jest zagrożeniem dla jego niezachwianej dotąd pozycji w rodzinnym domu. Gdy Tim postanawia odzyskać utraconą pozycję, natrafia na trop tajemnego spisku, który może zmienić równowagę sił na świecie. Przekonuje się przy tym, że kluczem do tajemnicy jest jego młodszy brat.  Rywale muszą zapomnieć o dzielących ich różnicach, ocalić rodziców, przywrócić porządek na świecie i udowodnić, że więzy rodzinne są siłą, której nic nie jest w stanie pokonać.







     Przyznaję się, że mam ogromną słabość do dobrych animacji, pomimo wieku 25+. Widząc zwiastuny tej produkcji nie mogłam przejść obojętnie i musiałam ją wreszcie obejrzeć. "Dzieciak rządzi" to dla mnie przezabawna animacja, która chwyta za serce.
     Bobas w garniturze, zachowujący i wyglądający jak rasowy biznesmen pojawia się w rodzinie Tima. Musi wykonać pewne ważne zadanie aby zapobiec niektórym niepokojącym zmianom na świecie. Sama nie wiem jak mogę lepiej opisać fabułę nie zdradzając więcej informacji niż te zawarte w opisie powyżej. Muszę przyznać, że bardzo ubawiłam się podczas seansu. Było wiele zaskakujących zdarzeń, które były przekomiczne w dobrym tego słowa znaczeniu. Jednak możemy się z niej również wiele nauczyć. Zarówno małe szkraby jak i trochę starsze jednostki mogą coś wynieść z tej produkcji dla siebie. Moim zdaniem bardzo ciekawie zostały ukazane relacje pomiędzy rodzeństwem oraz jak pozytywny skutek może mieć współpraca między tym dwojgiem.
     Oglądałam wersję 'oryginalną' z polskimi napisami. Sądzę, że angielski dubbing został bardzo dobrze dobrany, choć jestem jeszcze ciekawa jak wypadł w tym wypadku nasz rodzimy, polski podkład dźwiękowy. Według mnie zarówno dźwięk jak i samo wykonanie tej produkcji zostały wykonane rewelacyjnie.
     Jestem przekonana, że jeszcze kiedyś wrócę do tej animacji. Nie żałuję, że ją obejrzałam, gdyż jest to jedna z lepszych bajek, z którą ostatnimi czasy miałam styczność. Jeśli jeszcze nie widzieliście "Dzieciaka (...)" to nadróbcie to jak najszybciej.
     Moja ocena: 8/10.

10 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się, że to taka dobra animacja, chętnie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam słabość do animacji. I mój mąż także - jesteśmy prawie na bieżąco z nowościami, a mamy swoje ulubione."Bobas rządzi" to komedia fajna, i na pewno do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z chęcią do niej wrócę. Mam nadzieję, że uda mi się w najbliższej przyszłości zdobyć płytę DVD aby móc obejrzeć wersję z polskim dubbingiem :).

      Usuń
  3. Ja też mam słabość do filmów animowanych, pomimo swoich 30+. No cóż, nic nie poradzę :) A bajkę zaczęłam wczoraj oglądać, ale przerwałam i raczej do niej nie wrócę. Jakaś nudna mi się wydawała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto dać jej jeszcze jedną szansę i obejrzeć do końca. Chociaż "jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził" :).

      Usuń
  4. Animacje są cudowne, szczególnie lubię te Disneya ;) Jednak ,,Dzieciak rządzi" potrafiło poprawić humor, ale i także wzruszyć, co bardzo się w filmach ceni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem niezwykle pozytywnie nastawiona do tej produkcji, więc mam nadzieję, że obejrzę ją jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona. Daj znać po seansie jak wrażenia.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails