środa, 25 października 2017

'Absolwentka' (Post Grad, 2009) - film





Świeżo upieczona absolwentka anglistyki, Ryden Malby (Alexis Bledel), jest przekonana, że sukces jest w zasięgu ręki. Od lat realizuje punkty swojego życiowego planu i z dyplomem w ręku rusza do Los Angeles, gdzie zamierza rozpocząć świetną pracę w wydawnictwie i żyć z dala od kochającej, ale nieco namolnej rodzinki. Gdy okazuje się, że z pracą nie wyszło bo sytuacja na rynku nie jest wesoła, biedna Ryden musi spojrzeć prawdzie w oczy – nie stać ją na nowe życie w L.A. Musi wrócić do rodziców…







     "Absolwentka" to kolejna komedia romantyczna którą w ostatnim czasie obejrzałam. Zabrałam się za nią tylko ze względu na odtwórczynie głównej roli, czyli Alexis Bledel. Pomimo tego, że uwielbiam tę aktorkę, to czy było warto ponownie zabierać się za chyba najbardziej znienawidzony przeze mnie gatunek?
     Ryden wie czego chce od życia. Ma nawet swoją specjalną listę tego co zamierza osiągnąć w najbliższym czasie, i nie są to wcale błahe cele. Niestety nie ma ona "planu B", a gdy niekoniecznie wychodzi jej to co brała za pewnik, jej życie wywraca się do góry nogami. Jak przystało na standardową komedię romantyczną mniej więcej od samego początku wiemy jak potoczą się losy bohaterki, a zakończenie jest standardowo do przewidzenia. Na tle innych produkcji "Absolwentka" ma w sobie coś intrygującego, dzięki czemu możemy bardziej docenić ten film. Jednak nadal nie jest to dla mnie akcja, która czymś mnie zaskakuje i zachęca do zgłębiania innych produkcji w tym gatunku.
     Gra aktorska na bardzo średnim poziomie. Podobała mi się jedynie odtwórczyni głównej roli, dzięki której tak naprawdę w ogóle obejrzałam ten film. Reszta postaci nie była zbyt dobrze przedstawiona, aktorzy niekoniecznie oddali się całym sercem aby odpowiednio wcielić się w swoje role. Niestety ten element nie jest mocną stroną tej produkcji.
     Moim zdaniem nie jest to film do którego będę powracać. Chociaż ma on w sobie pewien potencjał nie został on w pełni wykorzystany. Może wielbiciele komedii romantycznych będą bardziej zadowoleni niż ja.
     Moja ocena: 5/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails