czwartek, 29 grudnia 2022

Stosik książkowy Q4/2022

Pomimo, że staram się ograniczyć zakupy książkowe to jednak ostatni kwartał zawsze jest u mnie bardziej owocny w nowości na mojej półce. Zarówno sama zaopatruję się w kolejne tytuły, lecz często dostaję również prezenty od najbliższych na kilka okazji (imieniny + urodziny + Święta) związane z książkami, czy to w postaci karty podarunkowej do księgarni czy po prostu konkretną pozycję na którą od jakiegoś czasu polowałam. Nie przedłużając, serdecznie zapraszam Was na mój bookhaul z ostatnich trzech miesięcy.
 
 
 
Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE
 
 
 
"Tysiąc odłamków ciebie" Claudia Gray
"Dziesięć tysięcy słońc nad tobą" Claudia Gray
"Milion światów z tobą" Claudia Gray
"Mroczna krypta" V. E. Schwab
"Gallant" V. E. Schwab
 
Zastanawiałam się czy pokazywać te książki, gdyż wszystkie powyższe pięć tytułów już przeczytane (opinie możecie znaleźć na moim Instagramie @ksiazkifilmy) i puszczone dalej w świat :). Ale daję znać, że takie powieści się u mnie pojawiły i już się zmyły.

 
 
"Legenda o popiołach i wrzasku" Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska
"Przypadłość" Tomasz Sablik
"Dziecko Rosemary" Ira Levin
"Adwokat diabła" Andrew Neiderman
"Psychoza" Robert Bloch
 
 
 
"Columbine. Masakra w amerykańskim liceum" Dave Cullen
"Różowa linia. Jak miłość i płeć dzielą świat" Mark Gevisser
"Na ciężkim kacu. Nowa Rosja Putina i duchy przeszłości" Shaun Walker
"1947. Świat zaczyna się teraz" Elisabeth Åsbrink
"Pudło. Opowieści z polskich więzień" Nina Olszewska
 

 
"Pani labiryntu" Mag­da­ Knedler
"Wyśniłam cię, córeczko" Diane Chamberlain
"Tysiąc okrętów" Natalie Haynes
"Kozioł ofiarny" Daphne du Maurier
"Zaginiony metal" Brandon Sanderson
 
 
 
"Kącik zagubionych serc" Magdalena Trubowicz
"Miłość w kolorze bieli" Magdalena Trubowicz
"Zakochani w słowach" Magdalena Trubowicz
"Do trzech razy miłość" Magdalena Trubowicz
"Nielekarz, czyli jak wyleczyłem się z medycyny" Adam Kay
"Tajemnica domu w Bielinach" Katarzyna Berenika Miszczuk
"Tajemnica Dąbrówki" Katarzyna Berenika Miszczuk
 
 
 
W ostatnim czasie książek w wersji elektronicznej nie kupowałam, gdyż przerzuciłam się w znacznym stopniu na abonament Legimi oraz Empik Go jak i staram się wyczytywać (choć nie do końca mi się to udaje) zapasy poczynione we wcześniejszych okresach.
 
 
Mam nadzieję, że stosy nieprzeczytanych książek zaczną kiedyś raczej maleć, zamiast notorycznie się powiększać :). Jeśli widzicie wśród tych pozycji tytuł po który powinnam sięgnąć w pierwszej kolejności to dajcie znać! Jestem ciekawa czy również u Was w ostatnim czasie przybyło trochę nowych pozycji na półkach, a jeśli tak to z chęcią pooglądam Wasze nowości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails