piątek, 30 grudnia 2022

Podsumowanie grudnia 2022

 
 
 
Grudzień dobiega końca, więc najwyższy czas podsumować mijający miesiąc. Działo się u mnie wiele przeróżnych rzeczy, całe szczęście było sporo również tych przyjemnych. Z drugiej strony cieszę się, że ten rok dobiega końca, gdyż mam nadzieję na pewne zmiany w niedalekiej przyszłości. Nie przedłużając - serdecznie zapraszam Was na moje czytelniczo-filmowe podsumowanie grudnia.
 
 
 
 
Grudzień książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 11
  • "Zdążyć do domu na święta" Anna Chaber  6/10
  • "Świąteczna mordercza gra" Alexandra Benedict  5/10
  • "Świąteczne obręcze" Kennedy Ryan  2/10
  • "Zaakceptuj siebie. Jak zaprzyjaźnić się ze sobą i docenić swoją wartość" Silvia Congost  5/10
  • "Telefon od Mikołaja" Magdalena Witkiewicz  6/10
  • "Pod Czerwonym Aniołem" Alek Rogoziński  5/10
  • "Kawiarnia pełna marzeń" Agnieszka Lis  5/10
  • "O psie, który uratował święta" W. Bruce Cameron  6/10
  • "Dziś zanucę ci kolędę" Joanna Szarańska  6/10
  • "Gra na dwa fronty" Lily Lindon  5/10
  • "Rozmowy z psychopatami. Podróż w głąb umysłów potworów" Christopher Berry-Dee  4/10
- łączna liczba stron: 3 572

Książkowo w tym miesiącu szału nie było. Żaden tytuł nie zrobił na mnie aż takiego wrażenia bym powracała w przyszłości do niego myślami czy chciała ponownie po niego sięgnąć. Jednak pojawiła się tu pozycja, która prawdopodobnie trafi na listę najgorszych przeczytanych w tym roku, czyli "Świąteczne obręcze" - według mnie była to bardzo zła książka i żałuję, że się na nią zdecydowałam, choć wreszcie mam już przeczytaną całą serię 'Obręcze'.


Grudzień filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 1
  • "Niezapomniane święta" (Falling for Christmas, 2022)  4/10
W okresie świątecznym skusiłam się na film, który miałam nadzieję, że umili zimowy wieczór. Niestety nie porwał mnie na tyle by stał się moim ulubieńcem ani bym miała do niego powracać. Przypuszczam, że bardzo szybko o nim zapomnę.
 
 
 
Grudzień serialowo
 
- obejrzane seriale:
Przyznam, że mam dość mieszane odczucia co do tego miniserialu. Obejrzałam go w całości, lecz nie zapałałam miłością ani do tej dwójki ani ogólnie do brytyjskiej rodziny królewskiej. Nie czuję na ten moment potrzeby większego zgłębiania się w ich koligacje i rodzinne dramaty.



Mam nadzieję, że grudzień minął Wam nieco lepiej niż mi. Jeśli trafiliście na jakieś perełki w ostatnim czasie podzielcie się tytułami :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails