środa, 30 listopada 2022

Podsumowanie listopada 2022

 
 
 
Listopad to kolejny miesiąc w którym robię sobie przerwę od blogowania. Nie zmienia to jednak faktu, że nie przestałam czytać czy w inny przyjemny sposób spędzać swój wolny czas. Choć ten miesiąc nie był aż tak owocny jak poprzedni, to znalazło się kilka tytułów, z którymi się zetknęłam w tym czasie. Serdecznie zapraszam Was na moje krótkie czytelniczo-filmowe podsumowanie.
 
 
 
 
Listopad książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 11
  • "Zaginione dziewczyny" John Glatt  5/10
  • "Tysiąc odłamków ciebie" Claudia Gray  5/10
  • "Bad girl" Weronika Sawicka  3/10
  • "Nieznajoma z Sekwany" Guillaume Musso  5/10
  • "Dziesięć tysięcy słońc nad tobą" Claudia Gray  5/10
  • "Galopem po szczęście" Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska  6/10
  • "Kobieta z sąsiedztwa" Sue Watson  4/10
  • "Milion światów z tobą" Claudia Gray  5/10
  • "Złe dzieci" Dominik Rutkowski  5/10
  • "Galatea" Madeline Miller  6/10
  • "Przysięgnij, że mnie kochasz" Renee Carlino  5/10
- łączna liczba stron: 3 912
 
Książkowo listopad wypadł dość przeciętnie. Żadna z przeczytanych przeze mnie pozycji nie zrobiła na mnie ogromnego wrażenia i nie zapadła na dłużej w pamięci. Jednak znalazł się tu taki tytuł, który ma zadatki na bycie najgorszym przeczytanym w tym roku, czyli "Bad girl" Weroniki Sawickiej. To było po prostu złe i kompletnie nie wpasowujące się w mój gust czytelniczy.
 
 
 
Listopad filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 0
 
Listopad to kolejny miesiąc w którym nie obejrzałam żadnego filmu, jednak żaden tytuł nie przykuł mojej uwagi na tyle bym zdecydowała się poświęcić na niego swój wolny czas.
 
 
 
Listopad serialowo
 
- obejrzane seriale:
 
Choć filmów nie oglądałam, tak udało mi się obejrzeć dwa seriale (po jednym sezonie) - oba gorąco Wam polecam! Naprawdę miło spędziłam wolne wieczory podczas ich seansu.


Mam nadzieję, że Wasz listopad był obfity w cudowne i niezapomniane tytuły, do których będziecie chcieli powracać. Gorąco zachęcam Was do dzielenia się takimi perełkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails