środa, 28 czerwca 2023

Stosik książkowy Q2/2023

Dochowując pewnej tradycji na tym blogu, zebrałam wszystkie książki, które pojawiły się na moich półkach w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Na ten moment nie żałuję niczego i obym w przyszłości nie żałowała ;). Wciąż mam dość duży ruch w swojej biblioteczce, niektóre pozycje sprzedaję, inne oddaję w zacne miejsca a niektóre po prostu daję znajomym. Nie przedłużając, serdecznie zapraszam Was na mój dość mały, jak na moje możliwości, bookhaul z drugiego kwartału 2023 roku.
 
 
 
Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE
 
 
 
"Północ i południe" John Jakes
"Miłość i wojna" John Jakes
"Piekło i niebo" John Jakes
 

 
"U4. Jules" Carole Trebor
"U4. Koridwen" Yves Grevet
"U4. Yannis" Florence Hinckel
"U4. Stéphane" Vincent Villeminot
 

 
"Klub czytelniczy dla samotnych serc" Sara Nisha Adams
"Pony" R. J. Palacio
"Zatoka francuza" Daphne du Maurier
"Księżna jeleń" Andrés Ibáñez
"Diuna" Frank Herbert



Część pozycji już przeczytałam a na resztę mam ogromną chęć. Którą według Was powinnam przeczytać w pierwszej kolejności?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails