środa, 31 maja 2023

Podsumowanie maja 2023

 
 
 
Mam wrażenie, że coraz częściej koniec miesiąca mnie zaskakuje. Czas coraz szybciej leci i nie koniecznie mnie to cieszy ;). Trochę się u mnie działo w tym miesiącu, lecz udało mi się również znaleźć czas na odrobinę przyjemności. Serdecznie zapraszam Was na moje książkowo-filmowo-serialowe podsumowanie maja.
 
 
 
 
 
Maj książkowo 
 
- liczba przeczytanych książek: 12
  • "Inspiracja" Adrian Bednarek  6/10
  • "Obsesja" Adrian Bednarek  6/10
  • "Fascynacja" Adrian Bednarek  6/10
  • "Matki, żony, czarownice" Joanna Miszczuk  6/10
  • "Zalotnice i wiedźmy" Joanna Miszczuk  6/10
  • "Córki swoich matek" Joanna Miszczuk  6/10
  • "Book Lovers" Emily Henry  6/10
  • "Łączy nas nienawiść" Justyna Luszyńska  5/10
  • "The Spanish Love Deception" Elena Armas  6/10
  • "Morderstwo na szlaku" Jenny Blackhurst  7/10
  • "Babel, czyli o konieczności przemocy" Rebecca F. Kuang  7/10
  • "Klub czytelniczy dla samotnych serc" Sara Nisha Adams  8/10
- łączna liczba stron: 5 860
 
Na początku maja trafiłam na wiele dość przeciętnych pozycji. Nie mniej jednak pod koniec trafiłam na perełki, jak chociażby "Morderstwo na szlaku" Jenny Blackhurst. Co do najnowszej powieści Kuang pt. "Babel, czyli o konieczności przemocy" to uważam, że była naprawdę całkiem dobra, choć dla mnie nie jest aż tak świetna jak 'Trylogia Wojen Makowych' tej autorki. A "Klub czytelniczy dla samotnych serc" to wręcz miód na moje serce!

 
 
Maj filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 0
 
Kolejny miesiąc, gdy nie obejrzałam żadnego filmu, lecz nie mam żadnych wyrzutów sumienia. Skupiłam się po prostu na innych przyjemnościach ;).

 
 
Maj serialowo
 
- obejrzane seriale
  • "The Crown" - Sezon 2
 
Wreszcie powróciłam do serialu "The Crown" i naprawdę mi się on podoba. Choć nie jestem jakoś bardzo zaznajomiona z życiem rodziny królewskiej w Wielkiej Brytanii, nie śledzę ich na bieżąco, to jest to serial, który przyjemnie mi się go ogląda. Raczej traktuję go z przymrużeniem oka i jako rozrywkę aniżeli serial dokumentalny dający mi bardzo dobrą wiedzę na temat życia ;).
 
 
A jak Wam minął maj? Mam nadzieję, że był to dla Was dobry miesiąc. Jeśli udało Wam się trafić na jakieś perełki to podzielcie się tytułami :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails