wtorek, 15 lipca 2014

15 lipca 2014 r.

Czyli dzień w którym obroniłam się na kierunku Finanse i Rachunkowość, specjalność Finanse Przedsiębiorstw i Controlling, na Uniwersytecie Gdańskim i zostałam "Panią Magister" :D. Aktualnie jestem w trakcie opijania uzyskanego tytułu i w niedalekiej (w sumie zarówno i "w trakcie") przyszłości poszukiwania pracy. Mam nadzieję, że znajdę teraz również więcej czasu na czytanie oraz oglądanie filmów, których recenzje będę mogła systematycznie umieszczać na swoim blogu. Zdaję sobie sprawę, że ostatnimi czasy niestety trochę zaniedbałam tego bloga oraz tego dotyczącego Kosmetyków oraz wszelkiej maści zapachów (czyli perfumy i świeczki/woski zapachowe), do czego się przyznaję ale obiecuję poprawę :)! A teraz życzę miłego wieczoru, tygodnia i weekendu :D.

2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails