niedziela, 27 grudnia 2015

Krótki poświąteczny misz-masz

     Niestety w okresie około świątecznym na moim blogu nastąpił pewien zastój z przykrych, niezależnych ode mnie przyczyn. Mam nadzieję, że spokojnie i w rodzinnym gronie spędziliście tegoroczne Święta Bożego Narodzenia. Również chciałabym Wam życzyć udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku oraz udanych udziałów w przeróżnych wyzwaniach, szczególnie tych czytelniczych, a także wytrwałości w postanowieniach noworocznych. 
     Ja na najbliższy rok postanowiłam nic nie planować, wszystko zweryfikuje czas i zdarzenia, na które niestety nie mamy wpływu. Chciałabym przeczytać jeszcze więcej książek oraz obejrzeć więcej filmów, a przynajmniej więcej tych które zapadną w pamięci, niż w tym roku jednak co z tego wyjdzie zobaczę pod koniec grudnia przyszłego roku. 

Wszystkiego dobrego czytelnicy mojego bloga :)!

2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia i szczęścia w nadchodzącym roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails