poniedziałek, 7 grudnia 2015

'Bling Ring' (2013) - film


 
 "Bling Ring" to film oparty na prawdziwej historii, która wstrząsnęła Ameryką. Wyreżyserowany przez laureatkę Oscara Sofię Coppolę, opowiada o słynnej grupie nastoletnich włamywaczy, obsesyjnie pragnących zbliżyć się do świata gwiazd. W poszukiwaniu ekstremalnych wrażeń, grupa Bling Ring zakrada się do domów hollywoodzkich celebrytów, gdzie dokonuje rozbojów. Magia luksusowych marek i wszechobecny glamour wydają się młodocianym złodziejom przepustką do lepszego, niedostępnego dla nich życia. To co zakazane, niesie ze sobą jednak poważne konsekwencje.
  







     Film obejrzałam z ciekawości jak wypadła w nim jedna z głównych aktorek, czyli Emma Watson. Co do samej aktorki zastrzeżeń nie mam to film bardzo mnie rozczarował. 
     Fabuła produkcji ponoć oparta na faktach, więc ciężko ją sumiennie ocenić. Jednak dla mnie nie była ona tak wciągająca, żebym oglądała to co dzieje się na ekranie z zapartym tchem. Podczas seansu wszystko wydawało mi się być ciekawsze niż sama historia. Wątpię, żeby sam film na długo pozostał w mojej pamięci. 
     Co do gry aktorskiej nie mam zastrzeżeń. Chyba jest to jedyny dobry element w tej produkcji. Muzyka też nie zawsze współgrała z tym co można było zobaczyć na ekranie. 
     Jestem bardzo zawiedziona tym filmem. Widziałam wiele bardzo dobrych i tych gorszych produkcji. Ta należy niestety do tej drugiej grupy... 
     Moja ocena: 3/10.

4 komentarze:

Related Posts with Thumbnails