piątek, 29 grudnia 2023

Stosik książkowy Q4/2023

Ostatni kwartał 2023 roku się kończy więc nie mogło zabraknąć nowości z ostatnich trzech miesięcy na mojej półce. Na ten moment nie żałuję żadnego zakupionego tytułu i mam nadzieję, że to się nie zmieni. Serdecznie zapraszam Was na mój kolejny bookhaul :).
 
 
KSIĄŻKI PAPIEROWE
 
 
 
"Rodzina Corleone" Mario Puzo
"Omerta" Mario Puzo
"Ostatni dom" Mario Puzo
"Sycylijczyk" Mario Puzo
"Ojciec chrzestny" Mario Puzo
 
 
 

"Cień Kitsune" Julie Kagawa
"Jaśminowy tron" Tasha Suri
"Yellowface" Rebecca F. Kuang
"Fouth Wing. Czwarte skrzydło" Rebecca Yaros
 
 
 
 
"Dziewczyna, która wybrała swój los" Kasie West
"Dziewczyna, która wybrała po raz drugi" Kasie West
"Relacje w świecie wysoko wrażliwych" Joanna Kozłowska, Magdalena Kopenhagen
"Mam do pana kilka pytań" Rebecca Makkai
"Egzorcysta" William Peter Blatty
 
 

 
"Kim jesteśmy?" Stefanie Stahl
"Jak nie bać się bliskości" Stefanie Stahl
"Burza kolorów" Damian Dibben
"Tajemnica domu Turnerów" Kate Morton
"Imperium bólu. Baronowie przemysłu farmaceutycznego" Patrick Radden Keefe
 
 
 
 
"Księga magii" Alice Hoffman
"Mała księga mądrości Kubusia. Kubuś i Przyjaciele" Brittany Rubiano
"Horrorstör" Grady Hendrix
"Znachor" Tadeusz Dołęga-Mostowicz
"O człowieku, który stracił cień" Joyce Carol Oates
"Jak zapuścić długie włosy" Agnieszka Niedziałek
 
 
 

"Pudełko czekoladek. 24 opowiadania" praca zbiorowa
"Bezduszni. Zapomniana zagłada chorych" Kalina Błażejowska
"Opowieść wigilijna" Charles Dickens
"Oleandrowy miecz" Tasha Suri
 
 

"Inteligencja emocjonalna" Daniel Goleman
"Inteligencja emocjonalna w praktyce" Daniel Goleman
"Mózg psychopaty" James Fallon
"Królowa cieni" Sarah J. Mass
"Dziedzictwo ognia" Sarah J. Mass
"Korona w mroku" Sarah J. Mass
"Szklany tron" Sarah J. Mass
"Najciekawsze przypadki w psychologii" Geoff Rolls
 
 
 
Choć moje ostatnie zakupy mogą wydawać się dla niektórych ogromne, to jednak w mojej biblioteczce jest równie ogromna rotacja. Całe szczęście przemogłam się jakiś czas temu do sprzedaży przeczytanych książek do których nie zamierzam powracać, więc bez większych skrupułów mogę kupić nowe, gdyż mam na nie zarówno miejsce jak i fundusze :). Czy jest jakiś tytuł, który przykuł Waszą uwagę?

2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails