środa, 29 marca 2023

Stosik książkowy Q1/2023

Choć kolejne nowe książki pojawiły się na mojej półce to cieszę się, że ostatnio udało mi się nieco ograniczyć impulsywne zakupy. Również znacznie więcej pozycji puściłam w ostatnich miesiącach w świat aniżeli zakupiłam kolejnych 'nowości'. Serdecznie zapraszam Was na mój mały bookhaul z pierwszego kwartału 2023 roku.
 
 
 
Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE
 
 
 
"Żywiołaki" Michael McDowell
"Grzesznik" Artur Urbanowicz
"Lęk" Tomasz Sablik
"Ptaki i inne opowiadania" Daphne du Maurier
 

 
"Morderstwo na szlaku" Jenny Blackhurst
"Cudowne lata" Valerie Perrin
"Anna Karenina" Lew Tołstoj
 
 
 
"Prawo matki" Diane Chamberlain
"Zostały po niej sekrety" Diane Chamberlain
"Babel, czyli o konieczności przemocy" Rebecca F. Kuang
"Tancerka Krawędzi" Brandon Sanderson
"Odprysk Świtu" Brandon Sanderson


 
Jest jakaś pozycja, którą uważacie, że powinnam przeczytać w pierwszej kolejności? "Lęk" Tomasza Sablika już za mną :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails