piątek, 31 marca 2023

Podsumowanie marca 2023

 
 
 
W marcu postawiłam na literaturę pisaną przez kobiety. Trochę tych tytułów w tym miesiącu wyszło, więc serdecznie zapraszam Was na skondensowane czytelniczo-filmowo-serialowe podsumowanie mijającego okresu. Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie i może skusi się na któryś z wymienionych tytułów.
 
 
 
 
 
Marzec książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 17
  • "Uśmiech zimy" Anna Rybkowska  5/10
  • "Smak wiosny" Anna Rybkowska  5/10
  • "Dotyk lata" Anna Rybkowska  5/10
  • "Zapach jesieni" Anna Rybkowska  4/10
  • "Kącik zagubionych serc" Magdalena Trubowicz  7/10
  • "Miłość w kolorze bieli" Magdalena Trubowicz  6/10
  • "Zakochani w słowach" Magdalena Trubowicz  7/10
  • "Do trzech razy miłość" Magdalena Trubowicz  6/10
  • "Kłopoty mnie kochają" Joanna Szarańska  7/10
  • "Do zakochania jeden rok" Joanna Szarańska  7/10
  • "Coś tu nie gra" Joanna Szarańska  7/10
  • "Złość piękności szkodzi" Joanna Szarańska  7/10
  • "Tajemnica domu w Bielinach" Katarzyna Berenika Miszczuk  7/10
  • "Tajemnica Dąbrówki" Katarzyna Berenika Miszczuk  7/10
  • "Powiedz tak!" Anna Szafrańska  7/10
  • "Jedna kropla deszczu" Joanna Szarańska  8/10
  • "Once upon a time" Anna Szafrańska  4/10
- łączna liczba stron: 5 670
 
Tak wyszło, że w marcu przeczytałam same polskie autorki. Najlepszą pozycją była według mnie powieść pt. "Jedna kropla deszczu" Joanny Szarańskiej, choć inne książki tej autorki, czyli seria 'Kronika pechowych wypadków', też wywarły na mnie w tym miesiącu ogromne wrażenie. Również niczego sobie jest seria 'Klub Kwiatu Paproci' Katarzyny Bereniki Miszczuk i jestem pewna, że będę sięgać po kolejne tomy jak się pojawią na naszym rynku wydawniczym. Pozytywnym zaskoczeniem była dla mnie seria 'Kupidyn w spódnicy' Magdaleny Trubowicz. Krótkie moje opinie na temat każdego z tych tytułów możecie znaleźć na moim Inastagramie @ksiazkifilmy.
 
 
 
Marzec filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 0
 
Marzec jest kolejnym miesiącem w którym nie obejrzałam żadnego filmu, jednak nie mam ostatnio 'ciśnienia' na oglądanie tytułów, które mnie w ogóle nie interesują... A przynajmniej nie natrafiłam na żaden, któremu chciałaby poświęcić swój czas.
 
 
 
Marzec serialowo
 
- obejrzane seriale: 1
  • "Cień i kość" (Shadow and Bone) - Sezon 2
 
Według mnie serial "Cień i kość" jest całkiem niezły. Jest sporo rozbieżności między książką a tym co tu przedstawili, jednak mam wrażenie, że wyszło to o dziwo na plus.
 
 
 
Mam nadzieję, że u Was marzec był równie owocny w dobre tytuły. Z chęcią dowiem się jakie tytuły Was w tym miesiącu zachwyciły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails