wtorek, 31 stycznia 2023

Podsumowanie stycznia 2023

 
 
 
Styczeń się kończy, a ja nadal nie natrafiłam na prawdziwą perełkę o której chciałabym Wam dłużej poopowiadać i coś więcej o niej napisać na swoim blogu. Nie mniej nie zrezygnowałam z czytania, oglądania seriali czy układania puzzli. Serdecznie zapraszam Was na moje krótkie kulturalne podsumowanie miesiąca.
 
 
 
 
 
 
Styczeń książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 8
  • "Co się stało z Iwoną Wieczorek?" Janusz Szostak  7/10
  • "W przyszłym roku o tej porze" Sophie Cousens  4/10
  • "Nie moja matka" Miranda Smith  4/10
  • "Don't Love Me" Lena Kiefer  4/10
  • "Don't Hate Me" Lena Kiefer  4/10
  • "Don't Leave Me" Lena Kiefer  5/10
  • "Kto zabił Iwonę Wieczorek?" Janusz Szostak  5/10
  • "Nielekarz czyli jak wyleczyłem się z medycyny" Adam Kay  7/10
- łączna liczba stron: 2 994
 
Książkowo w tym miesiącu bez szaleństw. Żaden tytuł mnie na tyle nie zachwycił bym czuła potrzebę napisania o nim coś więcej na swoim blogu, lecz krótkie opinie o nich możecie znaleźć na moim Instagramie @ksiazkifilmy. Choć aż dwie książki dostały ode mnie ocenę 7/10 to jednak zabrakło w nich czegoś co wywołałoby we mnie aż tyle emocji, którymi chciałabym się szerzej podzielić.
 
 
 
Styczeń filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 0
 
W styczniu nie trafiłam na żaden tytuł na który chciałabym poświęcić swój wolny czas. Może w przyszłych miesiącach coś wreszcie się pojawi :). Jeśli znacie jakieś dobre produkcje, które warto obejrzeć to dajcie znać!
 
 
 
Styczeń serialowo
 
- obejrzane seriale: 2
  • "Emily w Paryżu" (Emily in Paris) - Sezon 3
  • "Gang Zielonej Rękawiczki" - Sezon 1
Oba seriale były całkiem przyjemną rozrywką i nie żałuję, że je obejrzałam, choć nie wyczekuję z ogromną niecierpliwością kolejnych sezonów. Było po prostu miło i się już skończyło.


Mam nadzieję, że Wy się jakoś trzymacie i oby kolejne miesiące mijały nam wszystkim spokojnie.

2 komentarze:

  1. Planuję "Nielekarza" i gratuluję owocnego miesiąca ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️. Jeśli lubisz specyficzny humor autora to "Nielekarz" może Ci się spodobać :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails