sobota, 29 października 2011

'A właśnie, że tak!' (Because I Said So, 2004) - film

Daphne jest kochającą matką dumną ze swych trzech dorosłych córek; Maggie, która jest psychologiem, seksownej i niezależnej Mae, oraz słodkiej i nieodpowiedzialnej Milly. Aby uchronić swoją córkę przed popełnieniem swoich błędów, Daphne szuka dla niej idealnego męża. Do swoich celów mama nie zawsze używa dozwolonych i uczciwych środków.... ale wszystko z miłości. 

Kolejna komedia romantyczna w amerykańskim wydaniu. Jeśli ktoś czytał moje inne posty na temat tych produkcji to sądzę, że więcej nie muszę nic dodawać. Kolejna wielka porażka. Chyba jedynym ratunkiem jest zmiana oglądanego przeze mnie typu filmów - byleby nie romantyczne komedie. Jednak któż od czasu do czasu tego nie potrzebuje czegoś o "niskich lotach"? Obejrzałam do końca jedynie dzięki aktorce, która w tym filmie wcieliła się w postać Maggie, czyli Lauren Graham.
Moja ocena: 2/10. Raczej nie polecam tego filmu... 

2 komentarze:

  1. Po przeczytaniu pierwszego akapitu - pomyslalam jak ja nie cierpie takich filmów. Spojrzalam na Twoja ocene i sie chyba w tej kwestii zgadzamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się nawet podobał jak go oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails