poniedziałek, 30 września 2024

Podsumowanie września 2024

 
 
 
Wrzesień już się kończy a ja nie ogarniam kiedy minął już trzeci kwartał 2024 roku. Im jestem starsza tym czas stanowczo przyspiesza... Nie mniej jednak serdecznie zapraszam Was na moje czytelniczo-filmowo-serialowe podsumowanie miesiąca. Ja jestem z siebie dumna, gdyż pomimo wszystko, czego może nie widać, naprawdę udało mi się dużo zdziałać 💖.
 
 
 
 
Wrzesień książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 10
  • "Wrzask" Izabela Janiszewska  7/10
  • "Histeria" Izabela Janiszewska  7/10
  • "Amok" Izabela Janiszewska  7/10
  • "Stażystka" Alicja Sinicka  6/10
  • "Inne tonacje ciszy" Remigiusz Mróz  5/10
  • "Kadry niedogaszonych wspomnień" Remigiusz Mróz  5/10
  • "Obserwatorka" Alicja Sinicka  7/10
  • "Siostra" Louise Jensen  6/10
  • "Niewybaczalne" Izabela Janiszewska  7/10
  • "Dziewczyna we mgle" Donato Carrisi  7/10
- łączna liczba stron: 4 104
 
Wrzesień w dużej mierze stał u mnie kryminałem. Zapoznałam się zarówno z nieco lepszymi pozycjami jak i tymi, które nieco mnie rozczarowały, nie mniej jednak nie żałuję przeczytania żadnego z powyższych tytułów. Jestem ciekawa jaki Wy macie wrażenia po lekturze tych powieści :).
 
 
 
Wrzesień filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 1
  • "W głowie się nie mieści 2" (Inside Out 2, 2024)  7/10
 
Promocja na platformie D+ skusiła mnie do wykupienia abonamentu i udało mi się obejrzeć animację "W głowie się nie mieści 2". Była to dla mnie genialna historia przy której naprawdę dobrze się bawiłam. Gorąco polecam, nawet tym nieco starszym widzom!
 
 
 
Wrzesień serialowo
 
- obejrzane seriale:
  • "Przyjaciele" (Friends) - Sezon 3
  • "Emily w Paryżu" (Emily in Paris) - Sezon 4
 
Pomalutku nadrabiam kultowy serial pt. "Przyjaciele". Mam nadzieję, że uda mi się obejrzeć całość jeszcze w tym roku, choć obawiam się, że będzie to mało wykonalne. Co do serialu "Emily w Paryżu" mam nieco mieszane odczucia. Myślałam, że nieco bardziej mnie wciągnie.
 
 
 
Spodziewałam się we wrześniu znacznie gorszych swoich własnych statystyk. Działo się u mnie bardzo dużo w sferze, której tu nie pokazuje, ale udało mi się również nieco zadziałać w aspekcie mojego hobby :). Mam nadzieję, że Wasz wrzesień był równie udany i trafiliście na genialne tytuły!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails