sobota, 31 sierpnia 2024

Podsumowanie sierpnia 2024

 
 
 
 
Sierpień upłynął nieubłaganie szybko. Działo się trochę w tym miesiącu ale znalazłam również czas na przyjemności ;). Serdecznie zapraszam Was na moje książkowo-filmowo-serialowe podsumowanie miesiąca.
 
 
 
 
 
 
Sierpień książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 11
  • "Wy(sz)czekana miłość" Joanna Szarańska  7/10
  • "Wymrrruczane szczęście" Joanna Szarańska  6/10
  • "Alpaka czułości" Joanna Szarańska  6/10
  • "Morderstwo o poranku" Merryn Allingham  6/10
  • "Gdyby nie ty" Colleen Hoover  5/10
  • "Tancerze burzy" Jay Kristoff  7/10
  • "Royal" Sylwia Zandler  4/10
  • "Crown" Sylwia Zandler  4/10
  • "Throne" Sylwia Zandler  4/10
  • "Karnawał" Alicja Sinicka  7/10
  • "Layla" Colleen Hoover  4/10
- łączna liczba stron: 3 932
 
Znalazło się w tym miesiącu kilka trochę lepszych książek, jak i tych które ni do końca przypadły mi do gustu. Jestem ciekawa czy czytaliście którąś z tych pozycji, i jakie były ewentualnie Wasze wrażenia?
 
 
 
Sierpień filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 1
  • "It Ends with Us" (2024)  7/10
 
Zostałam w sierpniu namówiona na wypad do kina na jedną z nowości, czyli "It Ends with Us", na podstawie powieści Colleen Hoover. Byłam trochę sceptycznie do niego nastawiona, natomiast, o dziwo, ekranizacja podobała mi się znacznie bardziej niż powieść.
 
 
 
Sierpień serialowo
 
- obejrzane seriale:
  • "Przyjaciele" (Friends) - Sezon 2
  • "The Umbrella Academy" - Sezon 4
 
Serialowo akurat w tym miesiącu nie zaszalałam, ale i tak nie żałuję, gdyż udało mi się obejrzeć aż po jednym sezonie dwóch seriali.
 
 
 
Jestem ciekawa jak minął u Was sierpień. Czy udało Wam się trafić na jakieś cudowne perełki :)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails