niedziela, 30 czerwca 2024

Podsumowanie czerwca 2024

 
 
 
Koniec czerwca - nie mam pojęcia jakim cudem już dobiega końca pierwsze półrocze 2024 roku. Czas leci nieubłaganie szybko - mam wrażenie, że im jestem starsza tym bardziej pędzi i nie chce zwolnić. Nie mniej jednak serdecznie zapraszam Was na moje czytelniczo-filmowo-serialowe podsumowanie miesiąca. Mam nadzieję, że znajdziecie coś interesującego :).
 
 
 
 
Czerwiec książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 9
  • "Szkoła aniołów" Toni Hill  8/10
  • "Wszystko, czego szukasz, znajdziesz w bibliotece" Michiko Aoyama  8/10
  • "Happy Place" Emily Henry  5/10
  • "Glass Hills" Anna Szczypczyńska  8/10
  • "Dziewczyna, która wybrała swój los" Kasie West  6/10
  • "Dziewczyna, która wybrała po raz drugi" Kasie West  5/10
  • "Królestwo Nikczemnych" Kerri Maniscalco  6/10
  • "Królestwo Przeklętych" Kerri Maniscalco  5/10
  • "Królestwo Złowrogich" Kerri Maniscalco  4/10
- łączna liczba stron: 3 680
 
O ile czerwiec rozpoczęłam z przytupem, tak niestety ostatnie książki, które przeczytałam mocno mnie rozczarowały. Nie mniej jednak, gorąco polecam wszystkie trzy pozycje, którym dałam ocenę 8/10 - według mnie są one naprawdę genialne i wciągają już od pierwszych stron!
 
 
 
Czerwiec filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 0
 
Czerwiec to kolejny miesiąc w tym roku, w którym nie obejrzałam żadnego filmu. Mam wrażenie, że staję się coraz bardziej wybredna i szkoda mi czasu na produkcje, które w ogóle mnie nie interesują.
 
 
 
Czerwiec serialowo
 
- obejrzane seriale:
  • "Pracujące mamy" (Workin' Moms) - Sezon 4
  • "Pracujące mamy" (Workin' Moms) - Sezon 5
  • "Pracujące mamy" (Workin' Moms) - Sezon 6
  • "Pracujące mamy" (Workin' Moms) - Sezon 7
 
Serialowo czerwiec stoi produkcją "Pracujące mamy" - udało mi się obejrzeć aż cztery sezony, dzięki czemu mam już obejrzaną całość. Raczej nie zapadnie mi w pamięć, ale można było się zrelaksować podczas oglądania.
 
 
 
Mam nadzieję, że w czerwcu udało się i Wam trafić na jakieś perełki. Trzymajcie się cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails