piątek, 29 września 2023

Stosik książkowy Q3/2023

Kolejny kwartał 2023 roku i kolejne nowe książki, które pojawiły się na moich półkach. Na ten moment nie żałuję zakupu żadnej z tych pozycji, choć zobaczymy po dłuższym czasie jak już wszystkie przeczytam ;). Serdecznie zapraszam Was na mój mały bookhaul z ostatnich trzech miesięy.



KSIĄŻKI PAPIEROWE
 
 
"Mesjasz Diuny" Frank Herbert
"Dzieci Diuny" Frank Herbert
"Bóg Imperator Diuny" Frank Herbert
"Heretycy Diuny" Frank Herbert
"Kapitularz Diuną" Frank Herbert
 
 
 
"Przeznaczenie i pierwszy pocałunek" Kasie West
"Chłopak z innej bajki" Kasie West
"P.S. I Like You" Kasie West
"Chłopak na zastępstwo" Kasie West
"Miłość i inne zadania na dziś" Kasie West
"Słuchaj swojego serca" Kasie West
 
 
 
"Biuro M" Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński
"Tajemnica ognia" Katarzyna Berenika Miszczuk
"Olimpia de Gouges" Catel & Bocquet
 

 
"Wojna światów" H. G. Wells
"Wehikuł czasu" H. G. Wells
"Śpiący przebudzony" H. G. Wells
"It Ends with Us" Colleen Hoover
"It Starts with Us" Colleen Hoover
"Heart Bones. Nagie serca" Colleen Hoover
"Winda" Tomasz Sablik



E-BOOKI
 
 
"Lustra" Agnieszka Lis
"Witraże" Agnieszka Lis
"Nie to miejsce, nie ten czas" Gillian McAllister

 
 
Część tytułów już przeczytałam, niektóre nawet już puściłam dalej w świat. Natomiast część z nich jestem pewna, że pozostanie ze mną na dłużej. Czy znalazła się tu jakaś pozycja, która przykuła Waszą uwagę na dłużej i bylibyście zainteresowani moją opinią na jej temat :)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails