środa, 29 lutego 2012

Stosik -> styczeń - luty

Miałam ograniczyć się z zakupami książkowymi. Wyszło jak wyszło a Biedronka swoją ofertą czasem kusi :P. 

A oto moje nabytki z ostatnich dwóch miesięcy: 


Idąc po kolei od góry: 
- "Cała nowa ja" Shari Low
- "Klub niewiernych żon" Carrie Karasyov
- "Z tobą lub bez Ciebie" Carole Matthews
- "Seks" z serii Focus Historia
- "Mafia" z serii Focus Historia
- "Żony na pokaz" Kristin Billerbeck  
- "Fantastyczne samobójstwo zbiorowe" Arto Paasilinna 
- "Umysł - krok po kroku" Mel Levine
- "Randkowanie według Jane Austen" Lauren Henderson 


Sześć pierwszych pozycji oraz przedostatnia to oczywiście książki kupione w Biedronce. Tak się zastanawiam kiedy uda mi się wyleczyć z zakupoholizmu książkowego i kosmetycznego :P. Niestety jak na razie kupowanie idzie szybciej niż czytanie...

3 komentarze:

  1. U mnie też niestety kupowanie wyprzedza czytanie, ale co zrobić jak tyle fantastycznych tytułów w niskich cenach udało mi się wynaleźć ;) A stosik bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze staram się sprawdzać aktualne promocje książkowe w Biedronce.
    Szkoda, że nie udało mi się dostać "Z tobą lub bez Ciebie".
    Przepiękny stosik! I ja też przed zakupem książek - powstrzymać się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny stos, miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails