czwartek, 31 sierpnia 2017

Stosik książkowy 8/2017

Dość długo myślałam nad tym czy zainwestować pieniądze w tę serię. Co prawda już od bardzo dawna chodziło za mną aby ponownie ją przeczytać, lecz nie byłam pewna czy rzeczywiście warto. W końcu nie oceniałam jej aż tak wysoko, aby wiedzieć, że w stu procentach chce ją mieć. Po wielu przemyśleniach, mam wreszcie ją na swojej półce :).

A oto książki:


"Igrzyska śmierci" Suzanne Collins
"W pierścieniu ognia" Suzanne Collins
"Kosogłos" Suzanne Collins

Książki już wcześniej przeczytałam, jednak każdą z nich miałam pożyczoną od kogoś. Wreszcie mam swoje własne egzemplarze :). 


Żeby książkom nie było jednak smutno dokupiłam wszystkie ekranizacje na płytach DVD.


"Igrzyska śmierci" (The Hunger Games, 2012)
"Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia" (The Hunger Games: Catching Fire, 2013)
"Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 1" (The Hunger Games: Mockingjay Part 1, 2014) 
"Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 2" (The Hunger Games: Mockingjay. Part 2, 2015)

Część widziałam już w kinie od razu po premierze, część z nich podczas innych spotkań z miłośnikami tych produkcji. Teraz będę mogła sama, w zaciszu domowym obejrzeć je raz jeszcze.


Może nie było to zbyt mądre posunięcie aby kupować ten zestaw. Jednak jest to jedyna seria tego typu, która jakkolwiek pozostała w mojej pamięci na dłużej i którą byłam w ogóle w stanie skończyć. Gdy nadejdzie mnie ochota na coś podobnego będę prawdopodobnie powracać właśnie do całej tej trylogii, zarówno w postaci książkowej jak i filmowej.
Prawdopodobnie jest to jeden z niewielu ostatnich stosików, który mam już w całości przeczytany i obejrzany :).

4 komentarze:

  1. Miło wspominam czytanie tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria ma coś w sobie, że miło się ją wspomina :).

      Usuń
  2. A ja ani nie czytałam ani nie oglądałam. Ale chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś chociaż, czy opis w ogóle Cię nie zachęca?

      Usuń

Related Posts with Thumbnails