poniedziałek, 27 lutego 2017

Stosik książkowy 2/2017

Kolejny miesiąc przyniósł ze sobą następne książki do mojej kolekcji. Znów zawitałam do biblioteki, zrobiłam dwa zamówienia na e-booki i nie obyło się bez wizyty w księgarni. Również 'wielkopowierzchniowe sklepy', miejsce o dziwo znienawidzone przez wielu czytelników, kusiły swoją ofertą. Niestety dla tych osób, nie potrafiłam sobie odmówić zakupu interesujących mnie pozycji :).

Oto książki, które przytachałam ze sobą z biblioteki:


"Dotyk Crossa" Sylvia Day
"Płomień Crossa" Sylvia Day
"Wyznanie Crossa" Sylvia Day
"Kości niezgody" Charlaine Harris
"Marianna" Magdalena Wala
"Zginę bez Ciebie" Robert Ostaszewski

Na pierwszym tomie Crossa moja przygoda z tym bohaterem chyba się skończy. Całe szczęście nie kupiłam własnego egzemplarza ;). Żebyście widzieli minę Pani w bibliotece jak zobaczyła, że biorę aż trzy tomy... Miało być lepiej niż u Greya, a mam wrażenie, że jest niestety jeszcze gorzej. I jeszcze te połamane grzbiety książek. Grrr.

Książki, którym nie mogłam się oprzeć widząc je w sklepie:
 

"Wotum nieufności" Remigiusz Mróz
"Lord John i sprawa osobista" Diana Gabaldon
"Naznaczeni śmiercią" Veronica Roth
"Dotyk" Claire North

"Dotykiem" jestem niestety zawiedziona. Albo będę próbowała sprzedać tę książkę albo oddam w prezencie do biblioteki. Co do reszty pozycji - największe oczekiwania mam w przypadku "Wotum nieufności" Remigiusza Mroza. Recenzja już niebawem.

 Księgarnie również kuszą swoimi ofertami ;).


"Szóstka wron" Leigh Bardugo

Dość długo szukałam tej pozycji. Zależało mi akurat na wydaniu papierowym, które jak na złość, było w moim mieście trudno dostępne. Całe szczęście miłym paniom w księgarni udało się ściągnąć z innego miejsca jeden egzemplarz dla mnie. Wracając cała w skowronkach po zakupie tej książki nie mogłam się doczekać aż się za nią zabiorę. Teraz tak na nią tęsknie patrzę i boję się, że moje wysiłki pójdą na nic, gdyż może mi się ona nie spodobać... Jednak samo wydanie potrafi cieszyć oko :).

Zakupy e-booków ze strony woblink.com:

"Złota godzina" Sara Donati
"Granat poproszę!" Ogla Rudnicka"
"Dziewczyny, które zabiły Chloe" Alex Marwood 

Książka Olgi Rudnickiej bardzo mi się spodobała, jak tylko będę miała sposobność to z wielką chęcią sięgnę po inne jej pozycje. Co do pozostałych książek z tego zdjęcia - również nie mogę się doczekać kiedy się za nie zabiorę.

Zrobiłam również zamówienie na virtualo.pl :)


"Projektantka" Rosalie Ham
"Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas
"Dwór mgieł i furii" Sarah J. Maas 

Tylko w tym sklepie była książka "Projektantka", a chciałam ją przeczytać przed obejrzeniem ekranizacji. Nie byłabym sobą gdybym nie przygarnęłą jeszcze innych pozycji podczas składania zamówienia. Spotkałam się z wieloma zachwytami nad twórczością Sarah J. Maas dlatego zakupiłam od razu dwie części. Mam nadzieję, że nie będę żałować tego czynu. Całe szczęście kupowanie książek nie jest jeszcze karalne :D.

Tyle ciekawych pozycji a tak mało czasu. Nie wiem kiedy uda mi się to wszystko przeczytać, choć mam nadzieję, że dam radę przed śmiercią. Do emerytury pewnie nie dożyję a mam wiele książek, które chcę przeczytać. Może kiedyś nauczę się aby nie kupować pozycji "na zaś". Aby nie było, post nie jest żadną reklamą portali, za wszystko zapłaciłam sama.

6 komentarzy:

  1. "Wotum nieufności" mam w najbliższych planach. Lubię większość książek Mroza. A te Crossy mnie odstraszają, mam wrażenie, że zostały wydane na fali popularności Greya, którego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wotum nieufności" mi się nawet spodobało, choć nie aż tak bardzo jak Chyłka - recenzja już niebawem na blogu. Co do Crossa - już kilka dni minęło od skończenia pierwszego tomu i już wiem, że na pewno nie sięgnę po kolejne części. Rzeczywiście autorka po prostu wstrzeliła się z tematem w trendy na rynku.

      Usuń
  2. W lutym zdecydowanie więcej obejrzałam filmów niż książek :D
    Będę musiała nadrobić sporo zaległości, bo na mojej półce stoi ogromny stos do tej pory nieprzeczytanych książek, a w niej ,,Szóstka Wron" ;) I oczywiście czekam na jej recenzję oraz ,,Wotum nieufności" :D
    Oglądałaś galę rozdania Oscarów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tym stosem nieprzeczytanych książek, które czekają na swoją kolej - coś o tym wiem, sama mam z tym problem :D.
      "Szóstkę wron" mam nadzieję, że uda mi się przeczytać w marcu a 'recenzję' "Wotum nieufności" przed chwilą opublikowałam. Mam nadzieję, że się spodoba ;).
      Gali rozdania Oscarów nie oglądałam, choć już po internecie krąży już filmik jak to początkowo błędnie chcieli nagrodę za najlepszy film przyznać "La La Land" zamiast filmowi "Moonlight". Mam nadzieję, że nic więcej ciekawego nie przegapiłam.

      Usuń
    2. Właśnie widzę, że dodałaś recenzję ;) Już idę czytać :D

      Usuń
    3. Aż się trochę bałam czy opinia będzie wystarczająco rzetelna i dająca się przeczytać ;).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails