poniedziałek, 21 września 2015

"Dopóki cię nie zdobędę" Samantha Hayes




Życie Claudii wydaje się idealne. Spodziewa się upragnionego pierwszego dziecka, ma dwóch przybranych synów, kochającego męża i piękny dom. Ale ma też zajęcie, które bardzo ją absorbuje: pracuje w opiece społecznej. Dlatego zatrudnienie Zoe zdaje się rozwiązaniem wszystkich problemów. Lecz… czy aby na pewno? Mimo świetnych referencji Zoe ma sobie coś, co nie budzi zaufania. Gdy Claudia przyłapuje ją w swoim pokoju, początkowa rezerwa przeradza się w strach. Na kogo może liczyć pod nieobecność męża? I czego tak naprawdę chce od niej Zoe?
Opis książki








Autor: Samantha Hayes
Tytuł oryginalny: Until You're Mine
Język oryginalny: angielski
Tłumacz: Moltzan-Małkowska Magdalena
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: thriller/sensacja/kryminał
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2013
Rok pierwszego wydania polskiego: 2013
Liczba stron: 456



     "Dopóki cię nie zdobędę" to kolejna książka wzięta raczej z przypadku niż polowania na nią przez dłuższy okres i wyczekiwania odpowiedniego momentu na jej przeczytanie. Tym razem, całe szczęście, się nie zawiodłam. 
     Opis książki może wydawać się mało interesujący, jednak fabuła jest bardzo ciekawie nakreślona. Wątki, które początkowo wydają się być w ogóle ze sobą nie powiązane zazębiają się i tworzą całkiem przyjemną powieść. Zakończenie kompletnie mnie zaskoczyło. Osobiście miałam inny typ co do osoby, która popełniała zbrodnie i nie była to akurat dziewczyna z opisu :D. Nie spodziewałam się po tej pozycji tak dobrej historii, która mnie wciągnie. 
     Bohaterowie dobrze nakreśleni, choć były momenty gdzie czegoś mi w nich brakowało. Wiem, że i wśród postaci trzeba budować pewne napięcie lecz pod tym względem czuję po lekturze pewien niedosyt. 
     Styl autorki, choć ogólnie przyjemny w odbiorze, momentami był ciężki. Pomimo ciekawie skonstruowanej fabuły to właśnie przez sposób pisania miałam pewne zastoje w tej książce. Wydanie e-booka, które dorwałam bardzo dobrze zrobione. 
     Szczerze polecam tę książkę. Pomimo małych niedociągnięć, które może tylko mi się nie podobają, warto po nią sięgnąć.
     Moja ocena: 8/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails