wtorek, 25 sierpnia 2015

"Magia sprzątania" Marie Kondo



Dzięki rewolucyjnej metodzie KonMari możesz pozbyć się raz na zawsze bałaganu i natłoku rzeczy. Czołowa japońska ekspertka od sprzątania - Marie Kondo - pomoże ci osiągnąć stan trwałego ładu. Kluczem do sukcesu jest porządkowanie w prawidłowej kolejności oraz zatrzymanie tylko tych rzeczy, które kochasz. To wszystko powinno odbyć się szybko i za jednym razem. Potem przez resztę życia jedynym zadaniem będzie dokonywanie wyboru. 
Metoda KonMari pomaga przemienić nie tylko przestrzeń mieszkalną, ale i całe życie: nabrać pewności siebie, osiągnąć sukcesy zawodowe oraz zyskać motywację i zapał do zbudowania żucia, jakiego się pragnie. 


Opis książki 







Autor: Marie Kondo 
Tytuł oryginalny: 人生がときめく片づけの魔法 
Język oryginalny: japoński 
Tłumacz: Macińska Magdalena 
Kategoria: Hobby 
Gatunek: dom i ogród
Forma: poradnik 
Rok pierwszego wydania: 2011 
Rok pierwszego wydania polskiego: 2015
Liczba stron: 224



     "Magia sprzątania" to książka, która wpadła mi w ręce przypadkowo, podczas przeglądania biblioteczki siostry. Jako, że wreszcie planowałam zrobić gruntowne porządki myślałam, że przyda mi się wiedza, którą autorka się w tej pozycji podzieli z czytelnikiem. 
     Metoda KonMar, której nazwa powstała z miksu imienia i nazwiska autorki, ma być ponoć innowacyjna i nigdy wcześniej przez nikogo nie opisana. Metoda przedstawiona w tej pozycji miała zmienić moje życie. Niestety dla mnie jest to tekst zbyt przereklamowany. Jedyną nowością była dla mnie rada aby układać ciuchy w szafie w pionie a nie w poziomie. Obawiam się jednak, że moje ubrania, ile bym ich nie maltretowała składaniem, nigdy nie będą stały ;).
     Styl autorki stosunkowo lekki. Pomimo to ciężko mi było przebrnąć przez tę pozycję. Wydanie też nie najgorzej zrobione, choć nie wołało do mnie "weź mnie". Zrobione po prostu poprawnie :). 
     Szału nie ma. Dla zbicia nudy można przeczytać lecz niewiele jest tu cennych rad, które warto wykorzystać. 
     Moja ocena: 3/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails