czwartek, 23 lipca 2015

'Ostatnia miłość pana Morgana' (Mr. Morgan's Last Love, 2013) - film








Po śmierci ukochanej żony emerytowany profesor pogrąża się w depresji. Przypadkiem poznaje młodą nauczycielkę tańca, która zmienia jego podejście do życia.

Opis oraz zdjęcie z portalu www.filmweb.pl












     Sezon urlopowo-wakacyjny w pełni, wysokie temperatury a ja zamiast byczyć się na plaży nadal poszukuję dobrego dramatu, który wywoła u mnie wiele skrajnych emocji. Tym razem padło na "Ostatnia miłość pana Morgana". 
     Starszy pan, który po śmierci swojej ukochanej żony popada w depresję. Podstawa filmu, którą można często spotkać, jednak nie każdemu reżyserowi udaje się dobrze rozwinąć temat. W tym przypadku, gdyby nie jeden element, byłby to dla mnie bardzo dobry dramat. Niestety próba wciągnięcia wątku miłosnego, o dziwo akurat nie pomiędzy głównymi bohaterami, był zupełnie nie potrzebny. Ponoć znajdziemy w tym filmie również elementy komedii - ja ich niestety w ogóle nie dostrzegłam. Sam film bardzo wzruszający, dający do myślenia. 
     Gra aktorska - tutaj mam problem z oceną. Były momenty, gdzie aktorzy wypadli na prawdę świetnie, a były również sceny, w których Ci sami aktorzy wyglądali jak połamani. Jedynie Michael Caine, wcielający się w tytułowego Pana Morgana utrzymywał wysoki poziom przez całą produkcję. 
     Film jest na prawdę dobry, jednak nadal nie jest to produkcja jakiej bym oczekiwała, która by mnie zadowoliła w stu procentach. Pomimo to polecam, film warto obejrzeć.
     Moja ocena: 8/10.

2 komentarze:

  1. Michael Caine z reguły nie zawodzi. Bardzo lubię tego aktora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią obejrzę inne filmy z tym aktorem :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails