wtorek, 1 października 2013

Stos 7/2013

Kolejny nowy miesiąc a u mnie znów nowe książki. Niedługo chyba stanie się to tradycją ;). Całe szczęście tylko dwie z nich są zakupem własnym, więc jest nadzieja, że mój portfel bardzo nie odczuje tego wydatku ;). 

A oto książki: 


Z biblioteki: 
"Prawdziwy cud" Nicholas Sparks
"Diabeł ubiera się u Prady" Lauren Weisberger

Zakup własny:
"Skrzywdzona" Cathy Glass
"Wstyd" Laura Walsh

Niestety dwóch pierwszych tomów z tej kolekcji nie udało mi się zdobyć. Niestety rozeszły się one szybko jak ciepłe bułeczki :).

8 komentarzy:

  1. "Skrzywdzona" to poruszająca, smutna historia, którą polecam, pomimo wszystko. A "Wstyd" na pewno kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "Skrzywdzonej" najbardziej mi zależało, bo od jakiegoś czasu jej poszukiwałam. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. A że "Wstyd" był razem w opakowaniu - narzekać nie będę :).

      Usuń
  2. Diabła czytałam, a reszta przede mną, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawy październik :) Nie czytałam żadnej z tych książek, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się sprawnie przeczytać książki z tego stosu :)

      Usuń
  4. Świetny stosik. Ja znam Skrzywdzoną, przejmująca historia. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem zamierzam przeczytać "Skrzywdzoną". Polowałam na nią od jakiegoś czasu dlatego też kupiłam w zestawie. Niecałe 30 zł za dwie książki to chyba niezbyt wygórowana kwota ;).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails