niedziela, 6 października 2013

Reaktywacja bloga kosmetycznego :)

     Może niektórzy z Was wiedzieli, że prowadziłam również bloga kosmetycznego, niektórzy może dowiedzą się dopiero teraz. Niestety trochę podumarł poprzez moje zaniedbanie. Jednak postanowiłam go reaktywować. Jeśli ktoś jest również zainteresowany inną tematyką niż tylko książki, filmy oraz inne sprawy "kulturalne" to zapraszam na bloga kosmetyczno-zapachowego: my-cosmetics-reviews.blogspot.com. Wygląd bloga jeszcze na dopracowaniu ale wszystko jeszcze "przyjdzie z czasem". Nie chciałam zaśmiecać tego bloga, żeby nie wyszedł zupełny "misz-masz" a jako kobieta uwielbiam również wszelkiej maści kosmetyki, dlatego też nastąpiła reaktywacja. Może tym razem przeżyje on dłużej ;). Serdecznie zapraszam zainteresowanych.

4 komentarze:

  1. Na pewno będę czasem zaglądać, bo wprawdzie zwykle wolę używać kosmetyków, niż myśleć i czytać o ich używaniu, ale zdarza mi się bywać na takich blogach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie będę zaglądać, bo lubię czasami poczytać o tym, co już sprawdzone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę starała się jak najrzetelniej pisać notki :)

      Usuń

Related Posts with Thumbnails