poniedziałek, 15 lipca 2013

Stos 4/2013

     Kolejny stos w tym miesiącu ;). Z poprzedniego stosu bibliotecznego nie przeczytałam trzech książek, a mianowicie:
  1. "Zamek Eymericha" Valerio Evangelisti
  2. "Wyrzutek" Michelle Paver
  3. "Kolor magii" Terry Pratchett
     Wszystkie trzy są zaliczane do fantastyki. Za pierwszą i trzecią zabierałam się ale nie mogłam przebrnąć a "Wyrzutka" już sobie odpuściłam. Chyba sobie już daruję "Kroniki Pradawnego Mroku". 

     A teraz przejdźmy do bardziej przyjemnych spraw. Oto kolejna porcja książek :). 

Stos biblioteczny: 

"Ciemny brzeg" Susan Howatch
"Czekolada" Joanne Harris
"Syn innego mężczyzny" Katherine Stone
"Przyjaciele" Marta Madera
"Perswazje" Jane Austen
"Dziewczyna z sąsiedztwa" Elizabeth Noble


Stosik własny:
Obie książki zakupione na "wyprzedaży" w Biedronce za 9,99 każda :). 

"O czym nigdy nie powiedziała Ci matka" Olivia Lichtenstein
"Dotyk Julii" Tahereh Mafi


     A trzeci stosik taki bonusowy :). Właściwie są to książki nie moje ale podrzucone do mojej biblioteczki w pokoju. Już sobie leżą od jakiegoś czasu na półce a nie pamiętam, żebym sobie sama je kupowała. Nie zmienia to faktu, że z chęcią część przeczytam :). 

"Posłanie róż" Nora Roberts
"Trzy siostry" Nora Roberts 
"Mój tydzień z Marilyn" Colin Clark
"Manhattan pod wodą" Zuzanna Głowacka
"Szyfr Blackstone'a" Rose Melikan
"Rodzina Borgiów" Mario Puzo
"Córka konkubiny" Pai Kit Fai

     Po obfitym w czytanie książki pierwszym tygodniu lipca (aż cztery książki w siedem dni) teraz mi idzie czytanie jakoś strasznie wolno. Może to kwestia doboru literatury. Oby te stosy szły mi lepiej :).

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ze dzisiejszego stosu bibliotecznego czytam "Ciemny brzeg" Susan Howatch oraz z poprzedniego recenzyjnego "Więź" Lyne McTaggart. Trudno mi powiedzieć, recenzja której książki pojawi się najpierw ;).

      Usuń
  2. "Czekoladę" czytałam:)
    Pozostałych książek ze stosików jeszcze nie, więc jestem ciekawa recenzji:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails